Model fantastycznie prowadzi się w powietrzu. Termikę łapie co prawda nie jak F3J ale da się długo polatać 🙂 ASK z łatwością potrafi nabrać prędkości. W akrobacji  spisuję się cudownie. Na niebie prezentuje się świetnie. Jednak nie doważony na dziobie jest niebywale nerwowy i niestabilny. Motka można przewieść na lotnisko nawet Peugeotem 206 😀 W środku zamontowany jest regulator obrotów silnika trójfazowego DUALSKY Xcontroller ESC 45A oraz silnik wolnoobrotowy EMAX GT 2820/07 41A, pakiet 2300 mah. Dodatkowo z telemetrii frsky wsadzony wariometr, gps i FLVSS. Gotowy do lotu waży 2,3kg. Osobiście bardzo polecam ASK!

Wrzucam plik z ustawieniami na jakich latam tym ASK-21 w RADIU TARANIS X9E. Zapoznaj się z pomysłem na sterowanie tutaj. Wgraj również komunikaty z tej strony aby wszystko działało jak należy.

Opis producenta:

Doskonałej jakości szybowiec ASK21 Air Cadets Electric wyprodukowany przez Fly FLy Hobby w malowaniu „Air Cadets”, fabrycznie przygotowany do instalacji silnika elektrycznego. Szybowiec posiada bardzo specyficzny kadłub ze szpiczastym dziobem, średniopłatową konstrukcję, skrzydła o prostej krawędzi natarcia oraz ogon w kształcie litery „T”. Dwumiejscowy ASK 21 jest jednym z najbardziej popularnych na świecie modeli dla początkujących pilotów szybowcowych. Model został doceniony jako szybowiec szkoleniowy przez Australijskie Królewskie siły Powietrzne, które używają kilkunastu ASK21 do szkolenia swoich kadetów.Model ASK21 jest skontruowany na podstawie swojego pierwowzoru zaawansowanemu. Posiada delikatnie wklęsły profil skrzydeł FX60-126/1, ponadto szybowiec zachowuje się bardzo przewidywalnie, dzięki czemu modelarz ma czas na reakcję. Model nie rozpędza się do bardzo wysokich prędkości, umożliwia skupienie się na przyjemności prowadzenia go w powietrzu.Klasyczna konstrukcja modelu (laminatowy kadłub, konstrukcyjne balsowe skrzydła) ze zdejmowanymi skrzydłami pozwala na łatwy montaż i demontaż modelu w polowych warunkach.

Dane techniczne:

  • Rozpiętość skrzydeł: 2600 mm
  • Długość kadłuba: 1290 mm
  • Waga (gotowego do lotu): 1400 – 1600 g
  • Powierzchnia skrzydeł: 30 dm2

 

Dodaj komentarz